Werknemers

Hoe schrijf ik me in bij MAATT? 
Dit kun je het beste doen door te solliciteren op een van onze vacatures. Zit er geen vacature tussen die bij jou past? Doe dan een open sollicitatie! Er wordt dan zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Ik kan niet inloggen op de portal
Je kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen. Tijdens kantooruren kun je bellen met 033-2464298, buiten kantooruren kun je mailen naar info@maatt.nl. Wij zorgen er dan voor dat je nieuwe inloggegevens ontvangt!

Kan ik een opleiding volgen via MAATT?
Ja dat kan zeker, mits deze opleiding gerelateerd is aan jouw werk. Wil je graag een opleiding volgen, dan kun je het beste contact met ons opnemen. Wij kijken dan samen met jou en de opdrachtgever naar een geschikte opleiding.

Wat voor contract krijg ik bij MAATT?
Bij MAATT start je bij gebleken geschiktheid met een jaarcontract. Dit kan uiteraard ook een contract voor onbepaalde tijd worden, als zowel jij als wij tevreden zijn over de samenwerking! 

Hoe is het geregeld met gereedschap en PBM’s?
Deze krijg je van MAATT in bruikleen. Wij zorgen er voor dat je compleet verzorgd op pad gaat! Wil je liever je eigen gereedschap gebruiken? Dat mag ook. Je kunt daar in dat geval een gereedschapsvergoeding voor krijgen. Zorg er dan wel voor dat het gereedschap te allen tijde goedgekeurd is en is voorzien van een geldig keuringsbewijs.

Wat als ik het niet naar mijn zin heb bij de opdrachtgever?
We gaan er niet vanuit, maar het is mogelijk dat je om de een of andere reden niet op je plek zit bij je opdrachtgever. Als dat gebeurt zullen wij samen met jou en de opdrachtgever in overleg gaan en werken we op een korte termijn naar een passende oplossing toe. Wij vinden het belangrijk dat je met plezier naar je werk gaat!

Werkgevers

Hoe vraag ik personeel aan?
De makkelijkste manier is om te bellen met Richard Rademaker op telefoonnummer +31 6 11 35 80 54. U kunt ook contact met ons opnemen via de contactpagina. Laat hier uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. Uiteraard bent u tijdens kantooruren van harte welkom bij ons op kantoor!

Ik kan niet inloggen op de portal
Als u niet kunt inloggen op de portal kunt u het beste contact met ons opnemen. Tijdens kantooruren kunt u bellen met 033-2464298. Buiten kantooruren kunt u mailen naar info@maatt.nl. Wij zorgen er dan voor dat u nieuwe inloggegevens ontvangt!

Waarom krijg ik geen ID-kaart meer van de medewerkers?
Per 1 januari is de Wet Bescherming Persoonsgegevens aangescherpt. Dit houdt onder andere in dat wij als arbeidsbemiddelaar geen ID-kaarten of paspoorten van onze medewerkers mogen verstrekken aan de inlenende partij.

Wat als ik zelf juist personeel over heb?
Ook daarvoor kunt u terecht bij MAATT! Deze monteurs zijn van harte welkom bij ons. Wij kunnen uw monteurs naar onderlinge afstemming tijdelijk onderbrengen bij een van onze andere opdrachtgevers.

Zit ik vast aan een bepaalde termijn om een monteur in te lenen?
U zit niet vast aan een minimale termijn. Bij een gewenste inleenperiode korter dan twee weken stemmen wij dit wel graag van te voren af.

Is er een opzegtermijn bij het inlenen/uitlenen?
Het kan altijd een keer voorkomen dat een project niet loopt zoals het gepland stond. Daar hebben wij begrip voor. Tegelijkertijd zijn onze monteurs voor ons minstens zo belangrijk als onze opdrachtgevers. Wij gaan dan ook met elkaar om op de manier zoals u zelf ook behandeld zou willen worden. Daarom vinden wij het redelijk dat u uw best doet om minimaal twee weken van tevoren aan te geven dat het werk zal ophouden.